Как изглеждаше моят BULLET JOURNAL през 2017

in , by Bludger Queen, вторник, януари 30, 2018

Няма как да подмина верния ми спътник през изминалата година - официалния Bullet Journal от Leuchtturm1917 в черно! В този пост съм подбрала най-добрите разпределения, които използвах за 2017 година. Надявам се, че ще са ви от полза за бъдещо вдъхновение във вашите планери.

Месечни разпределения в моя bullet journal


Нека започна с месечните разпределения. Започнах да ги използвам някъде по средата на годината, защото не ми вършеха особено голяма работа. С течение на времето успях да си напасна графите по такъв начин, че да ми е удобно.


Определено съм ЗА семплите и изчистени разпределения, особено що се отнася до месечните такива. Лесното разграфяване и поддържане е същността при воденето на Bullet Journal. Не обичам да си губя времето в твърде много украса и лепене на стикери, а и самото име на тази система говори за бързината, с която може да се планира - бърза като куршум (bullet).


Разпределението за Ноември е доста интересно, защото дните са разпределени по 3 на ред. Самият месец беше доста натоварен откъм неща за вършене и купуване, затова и си бях оставила толкова място за такива списъци.


Определено разпределението, което ми беше най-удобно и ще продължавам да го ползвам, е това за Декември. Същото използвам и за месец Януари, което може да видите в ТОЗИ пост.

Седмични разпределения в моя bullet journal


Седмичните разпределения ми бяха доста странни. Общо взето ги използвах за да следя какво ям за обяд или вечеря, както и да си водя малки TO DO списъци.


Разпределението от предпоследната снимка се превърна в най-любимото ми, което използвам и в сегашния си bullet journal. Заради него няма нужда да използвам обикновено дневно разпределение.

Дневни разпределения в моя bullet journal

В началото на годината, а и със започването на водене на bullet journal, не използвах толкова разширено седмичните разпределения, даже напротив - дори и не ги включвах. Ето така изглеждаха вписванията ми за дните. Тогава писах дните поотделно, не всички наведнъж, а задачките за седмицата си ги следях в седмичното разписание. Отдавна вече не ползвам тази система на разделение, но пък ми харесва как изглеждаха страниците - с класическата система на bullet journal-а с булети (точките, които се задраскват по различен начин, според това дали една задача е свършена или не).


Не е задължително всяко седмично и/или дневно разпределение да е едно и също за самия месец. Даже е препоръчително да са различни, за да тествате кое ще ви е по-удобно и полезно. Когато някоя графа остане празна, защото не сте имали нужда да я попълните или просто ви се стори излишна - импровизирайте! Залепете някой стикер или надраскайте някаква рисунка. Такива детайли придават много хубав вид на вашия планер. Аз не обичам да робувам на украсите, така че ако видите някъде да съм залепила прекомерно такива, то най-вероятно прикривам някаква цапаница или грешка (типично по татянски). 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Надявам се този поглед върху моя bullet journal от Leuchtturm1917 за 2017 да ви е бил интересен! Ако харесвате да виждате такива детайлни обяснения, както и повече снимки в постовете ми, свързани с bullet journal, драсенете по един коментар и ще го имам предвид за следващите такива. Както винаги, оставам на разположение и за всякакви въпроси, свързани с планирането.

Благодаря ви, че четете моя блог!
-Т.

SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Много красив журнал! Засега карам с класически дневни разпределения и не ползвам седмични, но понякога имам задачки за следващите няколко дни и не върви да ги пиша в месечното разпределение, затова обмислям да пробвам някое седмично, подобно на твоите. Картинките на предпоследната снимка са чудесни <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Радвам се, че ти допадат разпределенията ми. :) Ако не искаш да използваш седмични разпределения, може би ще ти е по-удобно да залепяш по едно листче за бъдещи задачки в началото на дневното ти разпределение или където намериш за подходящо. Така няма да се занимаваш с разчертаване на ново разпределение. Или, може да пробваш с него, ако имаш желание. Може пък и да ти се стори удобно. :) Ще се радвам да споделиш отзив след това.

      Изтриване

© Bludger Queen · THEME BY WATDESIGNEXPRESS